18 Şubat 2011 Cuma

ZEYTİNLİ, CEVİZLİ EKMEK



Ben bu evde ekmek yapma işine bayıldım. Herkese tavsiye ediyorum ekmek yapma makinesi alın. Sıcak sıcak mis gibi ekmek yemek çok keyifli çünkiii.....

Bu sefer ben ekmeği yaparken tarif kitabındaki Zeytinli Ekmek tarifini değiştirerek yaptım. Orda kepek unu diyordu benim evde kepekli un olmadığı için normal un kullandım. Birde ceviz miktarını artırıp zeytinleride blendardan geçirdim çocuklar anlamasın diye.. Böyle olunca ekmeğin rengi koyu oldu. Tadı da süper... Afiyet Olsun




8 yorum:

  1. Ekmek makinesin de yapılan ekmekler pasta gibi oluyor adeta..Senin ekmeğin de çok güzel kabarmış,ellerine sağlık canım..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Oooo mis gibi görünüyor. Ellerine sağlık. :)

    EKmek makinasını hep övüyorlar ama yaparmıyım? daha doğrusu yapabilirmiyim emin olamıyorum. Alıp almama arasında kaldım. :)

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize saglik. Evde mis gibi ekmek kokusu gibisi yoktur. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. maşaallah diyorum başka bişeyede gerek yok:)
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. sevgili damak tadı çok teşekkür ederim.

    hobi vakti bende tam 2 yıldır alayım almayım diye gittim geldim. En sonunda hadi bir deneyim diyerekten aldım ve 3 gündür kendi ekmeğimizi yapıyorum. Evdeki o miss gibi koku bile yetiyor inan. Eğer düşünüyorsan vakit kaybetme derim.

    Nesrinjim teşekkür ederim kesinlikle katılıyorum sana.

    yemekbiraşk teşekkür ederim canım..

    YanıtlaSil
  6. vay maşallah! Beni güzel ekmekler kek ve pastadan daha çok çekiyor sanırım.. çok güzel görünüyor.. mis gibi de kokmuştur şimdi ev kim bilir..

    YanıtlaSil
  7. deli annejim bende daha çok seviyorum inan. Benim doğduğum ve 3-4 yaşına kadar yaşadığımız evin yanında fırın vardı hani eskiden mahalle arasında çok fırın olurdu yaa işte onlardan. ekmek yaparken aklıma çocukluğum geliyo hiçbirşey hatırlamıyorum ama o koku bana geçmişi hissettiriyo. galiba bende deliyim... :)

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık canım:) bende bayılıyorum ekmek makinama!!! :)

    YanıtlaSil