2 Şubat 2011 Çarşamba

YOĞURTLU YARMA VE PİYAZ

Köftelerin yanında süper ikili. Yoğurtla yapılan hiçbir salataya hayır demem zaten. Yarmada en üst sırada gelir. Bu çok kolay ve pratik bir salatadır. Yarmaları müsait olduğunuz herhangi bir günde haşlayın ve buzluğunuza koyun. İhtiyacınız olduğu bir anda yoğurt, süzme yoğurt, tuz , salatalık rendesi ve miktarına göre bir yada iki kaşık mayonez ile karıştırarak ikram edebilirsiniz. Hatta isteğinize göre sarımsakta eklenebilir.
Ben masa hazırlığı çocuklar ve mutfak derken kuru fasulye piyazını yapmaya vakit kalmadı ve onuda Hicran hazırladı. Haşlanmış konserve kutularındaki kurufasulyelerden evde mutlaka bulundururum çünkü böyle zamanlarda süper kurtarıcılardır. Birde herşeyi hazırlayıp haşlayıp buzluğa koyuyorum ama piyazlık fasulyeyi buzluktan çıkartıp kullanmayı hiç sevmiyorum o yüzden ya hazır kullanıyorum yada o anda haşlıyorum. Neyse bir adette yumurtayı haşlıyoruz. bir tanede kurusoğan piyazlık doğranır pulbiber tuz sıvıyağ ve yumurta doğranarak eklenir. Afiyetle yenir...

Sizin için sonradan çektiğim fotoğraflar ama bunlarda çok parladı flaşsız çeksem bir türlü flaşlı çeksem bir türlü...Yeni makine şart bana..



Masadaki tabaklarımız böyleydi. Ama dediğim gibi hiç düzgün bir foto yok.

3 yorum:

  1. ellerine sağlık, özellikle ypoğurtlu yarmaya hastayım, geldim gittim yedim:) ama ben piyazı tahinle de çok seviyorum, ikisi de süperdi

    YanıtlaSil
  2. köftenin yanına hayır demem :) eline sağlık cnaım

    YanıtlaSil
  3. sevgili arkadaşım hayırlı akşamlar güzel pazarlar diliyorum.
    ellerine sağlık diyorum.
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil