22 Şubat 2011 Salı

PATLICAN SALATASI VE SÜPRİZ!!!!!BİR ÇEKİLİŞ DAHA....

Bu bizim piknik salatamızdır.
Bizim dediysem şöyle anlatayım efendim: Kayınbabam yaz geldi mi pazar günleri evde durmaz. Mutlaka bir yerlere pikniğe gidilir mangal yapılır. Pazar öğleden sonrası açık havada geçer. Kayınvalidem de bu patlıcan salatsını yapar mutlaka. Mangal ateşi et pişirme kıvamına gelene kadar, kömür ateşinde pişen patlıcan ve biberler ile yemeye doyamıycağınız bir salata yapılır. Özledim yazı...Gelse de artık pikniğe gitsek çocuklar koşup oynasalar.

Ben tarifime geçeyim;

Malzemeler:
  • 3 Adet patlıcan
  • 3 adet biber (çarliston kullandım)
  • 1 adet domates
  • 1 adet kurusoğan
  • limon
  • tuz
  • sıvıyağ
Yapılışı;

Ocakta patlıcanları iyice közledim. Biberleri de közledim. Soydum temizledim güzelce. Biberleri, patlıcanı, kurusoğan ve domatesleri küçük küçük doğradım ve tuz limon sıvıyağ ile harmanladım. Afiyet Olsun.

-----------------

Az önce yeni bir çekiliş daha keşfettim ve sizlerle paylaşmak istedim. Çünkü çekiliş ile hediye edilecek olan mantar broşlar çok güzel,  çok sevimli...




Mekilanın Gezegenin deki bu çekilişe katılabilmek için dilerseniz bir blogunu ziyaret edin. Ben katıldım bile.Bol şans herkese...

10 yorum:

  1. keşke boşuna katılmasaydın bana çıkacakda :) biliyorum:)
    bu arada yanda burayı da ziyaret eden yazı yı tıklayınca site tam açılmıyor neden .
    ve de muhteşem patlıcan salatası hep yaptığım hep yapacağım ve bıkmayacağım güzellikte
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. hımm kim dayanır ki bu lezzete:)
    eline sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  3. sezobigojum yaaaa.. sabah sana bir yazı döşemiştim ki 1 sayfa falandı sanıırm ama bir türlü yollayamadım. 2 kez denedim sonra pes ettim. neyse bir ara yine ziyeretine gelirim. inşallah hediye sana çıkar hayatım. çok yakışır
    sevgili yemekbiraşk harikasın sen yaa hiç yalnız bırakmıyorsun beni...teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Canım aynen bizimde piknik salatamızdır vede çok lezzetli olur,seninkide öyle olmuş.Ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  5. ayy bende çok severim bu salatayı her daim yaparım
    ya gelmesini bekliyorum :))
    ellerine sağlık afiyet bal olsun
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Ben de özledim yazı yaaaaaaa :(
    gelsede şöyle pikniklere gitsek işle ev arasında sıkışıp kaldım valla ....
    Bu salatayı ben de çok severim hele dediğin gibi birde mmangalda olursa daha bir lezzetli oluyor.
    Ellerine sağlık canım.......

    YanıtlaSil
  7. BEN BU SALATAI ÇOK SEVERİM KIŞ YAZ DA MUTLAKA YAPARIM ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYOR PİKNİKTE DAHADA TATLI OLUR LEZZETİ ELLERİNE SAĞLIK KAYINVALDENİZİN..
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  8. hehe sezoya cok guldum :)) salata cok guzel gorunuyor.

    YanıtlaSil
  9. közlenmiş patlıcanın kokusu yeter salataya.. ellerine sağlık.. :))

    bu arada herkesi ve blog sahibesinide bloğuma beklerim..

    http://sutlugofret.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Bayılırım patlıcan salatasına yazın her akşam her akşam yapar yerim ellerinize sağlık

    YanıtlaSil