21 Şubat 2011 Pazartesi

MUHAMMARA VE HAŞHAŞLI EKMEK

Muhammaraya bayılırım. Ne zaman yapsam tam tutturamam ya bir şeyler fazla ya da eksik olur. Bu sefer de yine öyle oldu. O yüzden tam ölçüleri değilde içindeki malzemeleri yazayım. Muhammaranın yapılışıyla ilgili püf noktası olan varsa lütfen bana yorum yazsın.
Malzemeler:

Bayat ekmek
ceviz
sarımsak
nane
nar ekşisi
biber salçası
domates salçası
sıvıyağ
kimyon
toz biber

Yapılışı;Bayat ekmek ve cevizler birlikte blenderdan geçirilir ve diğer tüm malzemeler sizin damak tadınıza göre eklenir. Ekmeğe sürülüp lezzetle yenir.

Sevgili ekmek makinem de bu sefer de köy ekmeği yaptım ama içine ben haşhaş ekledim. Üzerine de muhammara sürdüm.



3 yorum:

  1. bence çok güzel gözüküyor..
    eline sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. hic duymadim ama cok guzel gorunuyor. yapacagiimm

    YanıtlaSil