23 Şubat 2011 Çarşamba

MİNİ PASTACIKLAR

Bu pastacıklar kızımın marifetli ellerinden. Balım benim malesef bana çekmiş. Yemeği çok seviyor,  yapmayı da....Akşam vakti durup dururken hanımefendinin canı pasta istedi. Ama benim hiç halim yoktu ve ne kadar yarın yaparız kızım, babana söyleyelim gelirken getirsin desem de yok kafaya koymuş yapacak ve yiyecek. (Ayyy kime çekmiş bilemedim ki!!!) Neyse allahtan evde hazır pastaban ve pasta kreması vardı da eline mikseri verdim pasta kremasını hazırladı Meyveleri dilimledi bende kekleri çay bardağı yardımıyla küçük daireler olarak kestim.(2 parça pastabandan 20 tane daire çıktı. Bunlardan da 10 adet mini pasta oldu)  Bu arada kenarlardan kalan kekler için benim planlarım vardı truff deniycektim ama fırsat kalmadı arkadaşlar (eylül ve ege)  kıtlıktan çıktıkları için o kekler pasta yapım aşamasında yutukdu bile. "Kızım süte şeker ekle ve keklerin üzerlerine birer kaşık dök" dedim, işte orda biraz hata ettim çünkü Eylül biraz abartmıştı ve kekler çok ıslandılar ama olsun. Kremaları keklerin üzerlerine yaydık meyve dilimleri koyduk tekrar krema ve üzerine kek koyup kapattık. Kalan kremayı pastanın heryerine sürdük. İşte sonuç resim de...Muhteşem olmasalar bile lezzet olarak (her ne kadar hazır ürünlerle yapılsa da) gayet iyiydi. O gece eylül bu pastalardan 2 tane yedi. Ve dün akşam bir tane daha yedi. Yorumu şu oldu "Dinlenince daha güzel olmuş pastam" Allahıııımmm gelde bu bilmiş arkadaşı parçalama... Zaten dün akşam beni çok güldürdü Herkese anlattım sizlerle de paylaşayım:

Birlikte ödev yapıyorduk. Daha doğrusu kuzum mutfak masasında ödev yapıyor ben yemek hazırlama telaşında bir ona bir yemeğe parçalanıyorum. Ödevimiz şu 2 tane problem yazıp çözecek (1. sınıfta bu arada) Bende kuru soğan doğruyorum dedim ki :
-eylüljüm sen ve kardeşinin yaşları ile ilgili bir problem yaz.

Eylülün yazdığı problemi aynen aktarıyorum:

"Ben 7 yaşındayım kardeşim benden biraz küçük. Acaba kaç yaşında olur?"

Yani öyle bir koptum ki yemeği falan unuttum ... Üstelik bu arada sonucu da bulmuş. Direk 4 yazmış.
Defterinin fotoğrafını çektim. Bir ara eklerim buraya...

Farkında olmadan o kadar çok komik şeyler yapıyorlar ki hepsini aklımda tutamıyorum. Aslında bir blogum daha var Hayatta Herşey Mümkün ama blogcu da ve kullanmak çok sıkıntılı. O yüzden bir ara blogger a ekliycem ve orda bu komik olaylarımızı paylaşıcam inşallah. Akıp giden zamanın içinden ne kurtarırsak kardır. Sevgilerimle............. 




11 yorum:

  1. canım pastacıkların çok şirin ve güzel olmuş,ellerine sağlık,bir tanesini aldım çayımın yanına haberin olsun....

    YanıtlaSil
  2. afiyet şeker olsun ne demek daha dolapta bir sürü var...

    YanıtlaSil
  3. Pastacıklar çok şeker. Kızının ellerine sağlık. Matematik sorusuna da bayıldım. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. çeşnici handan hanım teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. maşallah kızının ellerine sağlık, ne güzel olmuş pastacıklarınız.Probleme bayıldım.Benim kızım da 1. sınıftayken Türkçe dersinden soru hazırlamıştı ödev olarak bir okuma parçasından.Soru şuydu kadın o gece ne etmiş? Cevap: vefat etmiş. hala gülerim aklıma geldikçe.İyi ki varlar, Allah sağlıklarını versin...Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Gizemli Tatlar bu kuzucukların cevapları kitap olur. Stand-up'çılarımız bizim.

    YanıtlaSil
  7. eylülü kocaman öpüyorum :) beni baya bi güldürdü:) ayrıca eline sağlık eylülün annesinin kızı kimin olacak:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. canımmm teşekkür ediyorum. Akşama öperim senin yerine..

    YanıtlaSil
  9. ay ne güzel bir muhabbet çok güldüm ya.ne güzel darısı bizim başımıza konuşsada bende bayıla bayıla dinlesem:)
    pasta kızın kadar tatlı gözüyor.
    ben güzele güzel demem o pastayı yemedikçe
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. oy oy ellerıne saglık harıka olmus.Sormak ıstedıgm bırsey var . pasta etrafını nasıl da müntazam kremelıyorsunuz ?

    YanıtlaSil
  11. sezobigojum keşke yakın bir yerler de olsanda beraber yeseydik. Canım çok teşekkür ederim.

    sezgi hoşgeldin. Ben çok pasta yapmam aslında ama eylül kaşıkla sürdü bende bıçakla fazlalıkları aldım.Ama çok güzel pastalar yapan blog arkadaşlarımızın vardır belki bir sırrı..

    YanıtlaSil