28 Şubat 2011 Pazartesi

GÜN YAPTIK...


Meryem, Hicran, Münewer ve Gökçen..
Meryem ve ben ilkokul 5. sınıftan;
Hicran ve ben ortaokul 2. sınıftan;
Münewer, Gökçen ve ben ise üniversiteye hazırlık dönemi Dershaneden;
Münewerle birde aynı okulu kazandık yani üniversiteden beri hep birlikteyiz. Kısaca birlikte büyüdük birlikte bir sürü yanlış yaptık, doğruyu öğrendik, ağladık, güldük, kırıldık ama hiç kopmadık. Benim kan bağım olmayan kardeşlerim.  Yıllarca da kızlarla hayaller kurduk evlenicez çocuklarımız sevgililerimiz olcak akşamları görüşcez ama ya erkekler anlaşamazlarsa diye de korkarak birbirimize bakardık. Olsun biz görüşürüz yine de deyip hayal kurmaya devam ederdik. Ama çok şükür kii beylerin hepsi de gayet iyi anlaştılar. Biz sık sık görüşüyorduk aslında ama baktık ki çocuklar olup işler yoğunlaştıkça ertelemeye başlıyoruz o yüzden  de gün yapalım dedik. Ve bu da ilk gün akşamımız oldu. Münewerlere konuk olduk ve oda bize neler neler yapmış. Canım benim ellerine sağlık hepsi de birbirinden lezzetliydi. Ayrıca akşam için süper bir menü oldu çünkü yedik yedik ama uyutacak kadar şişmedik.





 Masamız ne kadar da süper dimi...


İlk defa kereviz yedim. Hep salata yapardım ama bu sefer portakal suyunda pişmiş kereviz yedim. Çok nefisti.

 Süzme yoğurtlu mantar;

Yoğurtlu havuç;

 Masadaki favorim kremalı patlıcan salatası;

Buhar da haşlanmış sebzeler;

 Bol limonlu mevsim salata;

Zeytinyağlı Barbunya;

 
Közlenmiş biber, ceviz ve pancar turşusu;


Ve işte son olarakta yer fıstıklı irmik helvası ve çikolata kekimiz vardı:




Dediğim gibi hepsi de birbirinden lezzetliydi.Tekrar ellerine sağlık arkadaşım.Bu arada fotoğraflar Hicran dan. Canım saolsun muhteşem fotoğraf makinesiyle çekti bu resimleri. Üstelik fotoğraf çekilmeden de kimseye elletmedi.. :)

10 yorum:

  1. hepsi birbirinden güzel ikramlar yapanların ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. bütün kızlar toplandık olmuş:)ne güzel mamalar hazırlamış arkadaşın eline sağlık..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. canım mamalar çok güzel olmuş,arkadaşının ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Cok guzel bir masa, ozellikle hamur isleri yok ve bence bu cok iyi. Aksam aksam iyi sisediniz. Meze turu yapmasi daha iyi olmus. Fotograflarda o bicim yani. Boyle dostluklar cok guzel Benimde hala gorustuklerim var. Bizde simdiden benim gidecegim zaman icin hayaller kurar olduk :)

    YanıtlaSil
  5. ya benide alın aranıza yaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    bende insan evladıyım benim niye arkadaşım yok kimse niye beni çağırmıyor acayip moralim bozuk bir de ilkokuldan ha
    allahım benim niye yok demek ki bende var problem üüühüüüüüüüüüüüüüüüü
    size iyi keyifli günler

    YanıtlaSil
  6. CANIM BU NE GÖRKEMLİ LEZZETLERLE KAPLI BİR MASA OLMUŞ.NE DİYEYİM YİYENLERE ŞİFA OLMUŞTUR ZATEN.SEVGİLERİMLE ARKADAŞIM

    YanıtlaSil
  7. neslijim teşekkür ederim canım..

    sevgili yemek bir aşk keşke sadece bütün kızlar toplansaydık 4 çocuk 5'de eş vardı.

    yedirenkjim teşekkürler..

    taze annem sen tr ye gel heleki ankaraya, bizede uğramadn git ben sana gün yaparım o zaman her postunda başının etini yerim walla..

    sezobigojum bizde gün yapalım tabii şekerim ama sen nerdesin kii? şehir yazmıyor profilinde

    mintim sağol bitanem..

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşlığınızın bozulmadan devam etmesi harika. Ağız tadınız bozulmasın ve hep böyle güzel masalarla devam etsin. Sofradakilerin hepsi harika arkadaşının ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. aminnnnn handanjım teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  10. piki bu kremalı patlıcan salatasını biz nası yiycez? :) tarif yok mu?

    YanıtlaSil