16 Şubat 2011 Çarşamba

EKMEK YAPTIM :)

Çok mutluyum... :)
Çünkü artık bir ekmek yapma makinem var. Evde ekmek pişirmeye bayılıyorum. Sık sık  fırında yapılan ekmek tariflerinden yapıyordum ama artık bir makinem  oldu. Bundan sonra inşallah her gün kendi ekmeğimizi yaparım. Umarım bıkmam yada bir köşeye koyup unutmam.
Sinbonun 4705 modelini aldım. Ve dün akşam hemen ilk ekmeğimi yaptım bile. İşte dumanı üstünde nefis ekmek;


Ekmeğin tarifi ise içinden çıkan ekmek tarifleri kitabına ait. Normal ekmek tarifi ve Beyaz ekmek programı... Dilerseniz tarif bu tıkta...

Bu resimde de sıcak ekmeği tırtıklayan küçük fareyi görüyorsunuz.

4 yorum:

  1. evde kendi ekmeğini kendin yapmak çok eğlenceli ve çok mutluluk verici olmalı.ekmekler güzel görünüyor ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım... daha güzel fotolarım varda ekleyemedim. ama yakında değişik tarifler dener paylaşırım..

    YanıtlaSil
  3. bende ekmek yapmayi deneyeceigm.

    YanıtlaSil
  4. bende de ekmek yapma makainası var süper bir olay yaaa..

    YanıtlaSil