22 Şubat 2011 Salı

BİR MİM VE BİR ÇEKİLİŞ

BİR MİM


Sevgili Ma Petite Cuisine Taze Anne, Gülüm benim... Neden bilmiyorum ama çok seviyorum onu .. Taaaa Canada da yaşıyor ve biz onla aynı dönemde  yemek blogu açtık. Çok zaman aynı yemekleri yapıp yayınlıyoruz ortak izleyicimiz de çok. O mimlenmiş ve bana da yollamış. Devrem benim... :)
Sen mimlersin de ben cevaplamam mı hiç.

En güzel yaptığım yemek: Çökertme Kebabı, Fırında Tavuk, Biftek Sarma,

En güzel yaptığım tatlı: Kocakarı Gerdanı, Şekerpare, Kızarmış Dondurma, Ayva Tatlısı

En güzel yaptığım pasta: Rulo Pasta, Mozaik Pasta,

En güzel yaptığım salata: Kereviz Salatası, Hellim Peynirli Salata, Kısır

En güzel yaptığım börek: Kıymalı Börek, Hazır yufkadan patatesli börek

En güzel yaptığım hamurişi: Pizza, Poğaça, Mısır Ekmaği

En güzel yaptığım kurabiye:Tahinli Kurabiye, Elmalı Kurabiye

Aslında olabildiğince yaptığım ve yayınladığım tarifleri yazmaya çalıştım ama güzel yaptığımı düşündüğüm ve henüz yayınlamadığım çok tarifim varmış. Hatta ben en iyisi şöyle bağlayım olayı benim en güzel yaptığım pasta, börek vs. henüz yapmadıklarım demek istiyorum. :) ha haaa...

Sanırım adet olduğu üzre bende blog arkadaşlarıma göndermeliyim dimi....

O zaman yine çok severek takip ettiğim ve bir çok tarifimde yorumlarıyla beni blog aleminde yalnız bırakmayan  Sevgili  yemek bir aşk, mintinin mutfağı  ve  çilekli mutfak ' a gitsin.

Ben aslında izlediğim herkese göndermek isterim ama kimin mim lerden hoşlanıp hoşlanmadığını bilmiyorum. (yemek vakti aylinjim sen hoşlanmıyorsun biliyorum yoksa seni de yazcaktım). O yüzden  benim blogum da gören ve cevaplamak isteyen herkese gönderiyorum.

BİR ÇEKİLİŞ



Bugün keşfettiğim Karagozulsurev adlı blog da çekiliş var. Rabia Hanım kendi yaptığı el yapımı porselen bebeklerinden birini çekiliş hediyesi olarak ayırmış. O kadar da güzel ki. Buğulu buğulu bakıyor bebeğin gözleri. Rabia Hanım çok becerikli sanırım. Tüm bebekler birbirinden güzel bende hemen izleyicisi oldum. Çekilişe katılmakta çok kolay izleyicisi oluyorsunuz. Yorum yazıyorsunuz.
8 Martta da hediyeniz hazır. Herkese bol şans diliyorum.


1 yorum:

  1. Canim cok sagol guzel dusuncelerin icin :) Aslinda ben gulkk.blogspot.com bu adreste hep yaziyordum, oyle yaptiklarimin fotografini koyarken neden birde yemek blogum olmasin dedim :)) iyide yapmissiz :)) aYVA TATLISINI bende denemek istiyorum.

    YanıtlaSil