18 Ocak 2011 Salı

VİŞNELİ PUDİNG

Şu ana kadar yaptığım bütün tatlılar pudingli ve vişneli. Niye mi?
Sanırım canım bu ara sadece hafif tatlı çekiyor ve birde annemin yazdan buzdolabıma depoladığı vişneleri tüketmeye çalışmaktan kaynaklanıyor olabilir.
Bu tatlıyı canı acilen tatlı birşeyler yemek isteyen herkese tavsiye ediyorum çok pratik ve süper. Üstelikte hafif..

Malzemeler:

*5-6 tane kedi dili bisküvi
*1 litre süt
*7 kaşık un
*9 kaşık şeker
*100 gr margarin (her zamanki gibi becel)
*1 adet vanilya
*İstediğiniz kadar vişne

Yapılışı:

Un ve margarini tencereye alıp kavuruyoruz. (Çok az.Un kokusu kayboluncaya kadar) sütü ve şekeri ilave edip orta ısılı ocakta kaynayana kadar karıştırıyoruz.  Kaynadıktan sonra altını kısın ve 2-3 dakika daha ocakta kalsın. Ardından vanilyayı ekleyip mikser ile yaklaşık 5 dakika çırpın ve kedi dili bisküvilerini eklediğiniz kaselere pay edin. Vişnelerinizi de blendırdan geçirip üzerine dökün ve dinlendirdikten sonra afiyetle yiyin. :)

4 yorum:

  1. sevgili şule demek ankaradasın sen de.
    zitaretin için teşekkür ediyorum arkadaşım.tam ben de sana kendine izle butonu ekle seni daha iyi takip edebilsin ziyaretçilerin diyecektim ki eklediğini yeni farketim.hemen seni izlemeye alıyorum arkadaşım.mutfağını çok beğendim.prens ve prensesini de elbette.
    pudink inanılmaz leziz görünüyor.
    ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. asıl ben teşekkür ederim.Becerikli zevkli ve deneyimli blog arkadaşlarımın olması ve ziyaret etmesi beni çok ama çok sevindiriyor. Pudingi sorma süperdii dayanamayıp ben soğutmadn bi tanesini götürdüm bile bloga eklamek amaçlı yaptığım her şey öyle lezzetli oluyor ki. Sanırım heyecan yapıyorum beğenmene çok sevindim. Heer zamn beklerim..

    YanıtlaSil
  3. hoşgeldin hayırlı olsun:) ferah ferah işte daha ne olsun:))
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Hoşbulduk canım teşekkür ederim...Tatdıktan sonra hmm nefis olmuş dedim ama aklımda kaldı mutlaka birgün portakallı yapıcam. Hem çocuklar portakalı vişneden daha çok seviyorlar.

    YanıtlaSil