20 Ocak 2011 Perşembe

TAHİNLİ CEVİZLİ MİLFÖY

Yine ilgi ve merakla takip ettiğim bloglardan biri olan hayattan azıcık' ın etkinliğine katılmayı çok istiyorum. Ama 3-4 gündür acaba ben neyi buldum ki diye düşünmekten hiç bişey bulamadım. Zaten neyi bulduğumu düşünsem mutlaka bloglardaki becerikli bayanlar çoktaaaan yapmış ve yayınlamış oluyorlar. Neyse dün yine evde acaba ne bulsam diye düşünürken  hep elimin altında mutlaka hazır bulundurduğum en pratik,  hem tatlı hem tuzlu olabilen milföyler geldi. Evettt birde şimdi ya içine koyacak değişik bir şey bulmalıyım yada dilek hanımın mutfağında ki gibi güzel bir şekil bulmalıydım.  Ama tabii baskı altında çok da yaratıcı olamıyor insan....Bende yine çok severek tükettiğimiz harç malzemesi olabilecek tahin geldi aklıma. Ve işte ta taaammm..

Huzurlarınızda tahinli cevizli örgüler;



Acil bir misafir geldiği zaman bu örgülerden yapmaya bayılıyorum. Tabakta o kadar şık duruyorlar ki. Üstelik yemesi de kolay. Şimdi gelelim tarifine ben sırf deneme amaçlı 4 tane yaptım. Sizler malzemenizi yapacağınız oranda yada sevdiğiniz yoğunlukta ayarlayabilirsiniz:

Malzemeler:

*Milföy
*Tahin                                                                                      
*Ceviz

Yapılışı:

Milföyler resimde görüldüğü gibi kesilirler ve ortalarına ceviz tahin eklenir. Saç örgüsü şeklinde kapatılır ben üzerlerine de tahin sürdüm. 180 derece fırında 10 dakika da hazırlar. Hem leziz hemde pratik. Hem de etkinliğe katılmış oldum.. Oleyyyy

Tadımı nasıl oldu?

 MUHTEŞEM (tabii bana göre)






15 yorum:

  1. ay çok hoş olmuş ama bunlar:)
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten mi?... Teşekkür ederim bende şu an üzülmekle meşguldüm çünkü ben bulmamışım zaten benzer tarifler varmış.

    YanıtlaSil
  3. Görüntüsüne bayıldım. Tahinde vazgeçilmez olabiliyor. Bu arada üzülme ne kdar benzer tarifler olsada hepimiz bazen aynı düşünebiliyoruz ama elin tadı ölçüler yine bize özel kalıyor. Bu sebeple bu tadı sen buldun canım bence sevgiler.

    Bloğunun adına bayıldım.

    YanıtlaSil
  4. Ziyaretiniz için çok teşekkür ederim ve çok motive edici şeyler yazmışsınız. Blog ismim komik oldu aslında ruh halimin çok kötü olduğu bir dönemde sırf oyalanmak için başlamıştım ve isimde o anlık uydurma bişey oldu.Fakat sonra burdaki arkadaşlıklar ve destek çok hoşuma gitti. Kendimi çok bildik bir yerde gibi hissettim. İlk izleyicim sevgili yemek vakti oldu ve o bana uğurlu geldi ilk etkinliğimde sizin etkinliğiniz. Umarım bu etkinlikten sonra da kendimce güzel şeyler yapıp paylaşmaya devam ederim. Her zamanda beklerim...

    YanıtlaSil
  5. Şu milföy ne mübarek nimet değil mi!
    Tatlısı da tuzlusu da nefis oluyor.Libya'da mamafih bulamıyorum istediğim gibi.
    Tahini çok severim.Şekli itibari ile de çok hoş görünüyor.Ellerinize sağlık..

    Kalbi selamlarımla

    YanıtlaSil
  6. Hem pratik hem de görünümü çok hoş, ellerine sağlık, bir milföysever olarak denemeliyim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Hanımlar ziyaretiniz beni çok memnun etti. Teşekkür ederim.

    Sevgili cafe pepela; sizin yaptığınız muhteşem tatların yanında milföy de neki...

    Sevgili gizemli Tatlar kesinlikle tavsiye ediyorum. Ben şekerli sevmediğim için eklmedim ama bir çok yerde tarifte şeker var. Ayrıca blogunuza baktımda sizde az marifetli değilmişsiniz. Nasıl olmuşda gözden kaçırmışım sizi hemen izleyiciniz oldum..

    YanıtlaSil
  8. Harika görünüyorlar ellerine sağlık canım
    sevgiler dostçakalın...

    YanıtlaSil
  9. Nesli hanım teşekkür ederim. Ziyaret içinde teşekkürler her zaman beklerim..

    YanıtlaSil
  10. Arkadaşım sitemin 100. izleyicisi oldunuz.Çok tşk ederim.Benim için anlamlı bu :) TEkrar görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  11. Ne demek asıl ben 100. olduğumu görünce bi an çok mutlu oldum ve acaba bende 100. izleyicimi görürmüyüm ki diye de düşündüm. Çok kibarsınız sizde benim izleyicim olmuşsunuz bende çok sevindim. Daha sık görüşürüz tabii...

    YanıtlaSil
  12. muhteşem :) buda bana göre elinize sağlık

    YanıtlaSil
  13. Datlım kıymatlım teşekkür ederim. Hoşgeldin...

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutsuz olduğum böyle bir akşamda yorumunuz beni çok keyiflendirdi. Blogumdaki amacım gerçekten Sadece paylaşmak . Ve denenmeside ayrı mutlu edilirken deneyip beğenilmesinin keyfi bambaşka. Çok teşekkür ederim. Her zaman gelin olur mu:)

      Sil