20 Ocak 2011 Perşembe

KÖRİLİ TAVUK


Geçen akşam yaptığım bulgur pilavını dedim ya ben ve kuzularım yanına ayranla yeriz ve yeterde. Ancakk kk et seven babamız pilavı tek bir yemek olarak yemez. Bende onun için bu güzel pilavımın yanına çabuk piştiği için tavuk yapayım dedim ve bu körili tavuğu yaptım. Köriyi tavuk yemeklerine çok yakıştırıyorum ama eşim fazla sevmediği için de sınırlı kullanmak zorundayım.


Malzemeler:

*1 adet tavuk gögüs
*İsteğe bağlı olarak mantar
*1 kaşık yoğurt
*1/2 limon suyu
*tuz
*karabiber
*köri
*pul biber
*kekik




Yapılışı:

Tavuk gögüslerini resimdeki gibi şerit halinde kesin. Pişireceğiniz tencenin içine mantar hariç tüm malzemeyi koyup iyice karıştırın ve dilimlenmiş tavukları da ekleyip iyice harmanlayın. Üzerlerine temizlenmiş mantarları da ilave edip  kısık ateşte tavuklar bıraktıkları suyun tamamını çekinceye kadar pişirin. Afiyet Olsun.....

5 yorum:

  1. Bende bir etoburum ve eşinizle aynı fikirdeyim sanırım.Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. canım zaten bunun farkındayım. Et yemeklerinin görünümü ve lezeti yüzünden ilk senin blogunu izlemeye başlamıştım . Hatta dün akşam biftek sarma tarifini yapacaktım ama dolabında hazırda biftek yoktu. Bende artık Ali Nazik yaptım.

    YanıtlaSil
  3. Bizimkiside tam bir etci. Korle yatan sasi kalkar, beni de kendine benzetti.
    cURRY'e bayilirim ben. Bende de curry'li tarifler mevcut yani ;))

    YanıtlaSil
  4. Taze Annecik zaten şu an senin blogunda turluyorum.

    YanıtlaSil
  5. :)) Iyi gezmeler, karisik gelen biryerlr varsa cekinme sor, konusuyormus gibi tarif yazan biriyim :) Duzeltmem lazim bunu.

    YanıtlaSil