30 Ocak 2011 Pazar

KAYMAKLI SANDVİÇ EKMEKLERİ, EGENİN HAMBURGERİ VE EYLÜLÜN KURABİYELERİ


Cumartesi akşamı evde ekmeğimiz yoktu ve bende hadi küçük ekmeklerden yapayım dedim. Gayretli bir şekilde hamuru yoğurdum beklenmesi gereken süreleri bekledim. Güzelce mayaladım şekil verdim ve fırına sürdüm. Ama fırından çıkan kokular ve ekmeğin tadı aynı poğaça gibiydi. Halada öyle. Tarifi 40 fırın ekmek sitesinden almıştım. Değişik bir poğaça yapamak isterseniz tarif burda.


 Kızımın denizde yüzen insan ve gemiler adlı çalışmasını görmekteseniz. Kurabiye kalıplarıyla uğraşmaktan sıkıldı ve ekmek tahtası üzerinde resim yapmaya başladı. Bu arada Egeden ödünç makarna aldı dalga yapabilmek için. Egede verdi ama sinirlenip onları patates kızartması olarak kullanmaya karar verdi..
 Eylülün kurabiyeleri. Aslında bunları fırınında pişirdi ve bulaşıklarını da makinesinde yıkadı. Ama farkettim ki Eylül mutfakta zaman geçirmekten fazla hoşlanmıyor karnını doyuracak kadar. Bu kadar kurabiye yapıp bıraktı ve resim yapmaya başladı. Olsun ne yapalım ben pişirirm kızıma ne isterse.




 Budaaaa oğlumun hamburgeri. Çocuklar için yapılan oyuncaklar ne kadar ince düşünülmüş. Hamburger ekmeği, köftesi ve domates gerçek gibiydi.
veee bu resimde de artık infilak eden hamburger yapma makinasını görüyorsunuz. Dayanamadı Egeye. Öyle bir hırsla yapıyordu ki yiyecekleri yerinden çıktı. Tamda patates kızartması yapan bölüm. Ama olsun Ege hemen tamir aletlerini getirdi ve durumu çözdü.

5 yorum:

  1. Ooo çalışkan aile ellerinize sağlık poğaçalar nefis ama hamburger nefis ötesi :)

    YanıtlaSil
  2. ay ay çocuklarımızı böyle görünce hayat dahada başka oluyor:) mutluluk kaynakları:) ekmeciklerde süper olmuş
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. ay ne güzel darısı benimle oğlumun başına bizde böyle oynamak için sabırsızlanıyorum.ekmek (pohça mı demeliyim yoksa:.) güzel görünüyor
    afiyet olsun

    YanıtlaSil
  4. hanımlar teşekkür ederim. sizler ilham kaynağımızsınız.

    YanıtlaSil
  5. ayrıca sezobigojum hiç merak etme o günler çok çabuk geliyor. ve diyorsunki keşke koyduğum yerde durduğu günlere geri dönsem...:))))

    YanıtlaSil