18 Ocak 2011 Salı

İLK ETKİNLİK DUYURUM

Blog yapmaya başlayalı çok az oldu ama bloglardaki tarifleri denemekten kimlerin neleri nasıl sunduğunu görüp öğrenmekten yeni insanlar tanımaktan acayip keyif aldım. Uzun zamandır birçok blogu takip edip tariflerini deniyordum ama ne yorum yazmak aklıma geliyordu nede etkinliklere katılmak. Tarifimi alıp kapatıyordum genelde. Halbuki beğendiğim tariflere keşke her defasında bir yorum yazsaymışım. Ama geri dönüm almanın keyfini yeni yeni yaşıyorum. Bundan sonra hiç bir tarifi yorumsuz bırakmam.  Çok severek takip ettiğim bir kaç tane blog var. Bir Demlik Sohbet'te bunlardan biri. Ve şu linkteki etkinliğe geçerli  bir e-posta adresiyle yorum giren herkes BİR çekiliş hakkı kazanacak. Blogu olan ve bloguna gireceği bir yazı ile birdemliksohbet'deki bu çekilişi duyuran  herkes BİR çekiliş hakkı daha kazanacak. (Yani hem yorum hem de yazı girenler, çekilişe ismini iki kere yazdırmış olacak.) Hi-hi ben iki kere katılmış oldum böylece...Ve daha devamı var yani bir kaç kez katılım hakkınız daha olabiliyor.

Çekiliş Ödülleri ise şöyle;

Microsoft'tan şahane bir kablosuz fare: Microsoft 3000 Wireless Mouse
1000 parçalık pek hoş bir yapboz: Anatolian 1000 Parça Puzzle
Piranha'dan kullanışlı bir müzikçalar: Piranha Avangard Plus (2GB)

Hadi bakalım herkese bol şans.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder