21 Ocak 2011 Cuma

ÇİKOLATALI MEYVELER


 O kadar pratik bir tatlı kiii.. Üstelik hazır alsanız bu kadar lezzetli olmaz. Misafirleriniz geldiğinde ikramlık olarak hazırlayabilirsiniz.

Bu tarifi aslında biliyordum ama cafe pepela da görünce çocuklara yapayım dedim ve çocuklardan çok ben yedim. Ben tabii aceleyle akşam sütümüzün yanına yaptığım için sevgili cafe pepelanınkiler kadar göz alıcıda olmadı ama lezzet süperdi.






Malzemeler:

*2 kare tablet çikolata
*Dilimlenmiş meyveler ve ceviz (Ben muz , kuru kayısı ve ceviz ile yaptım)
*Dilerseniz üzeri için badem, fındık yada fıstık parçaları.




Yapılışı:

Çikolatalar benmari usulü eritilir ve meyveler içine atıp karıştırılır bir maşa yardımıyla çıkartılıp yağlı kağıt üzerine dizilir.  Buzdolabında 1 saat bekletildikten sonra ikramlıklarınız hazır. Ben en çok kayısılıyı eşim muzluyu çocuklar hem muzluyu hem cevizli olanları beğendi. Afiyet olsun

6 yorum:

  1. superrr, mutlaka deneyecegim.

    YanıtlaSil
  2. şimdiden afiyet olsun o zaman...

    YanıtlaSil
  3. Şule Hanım,ellerinize sağlık!
    Miniş miniş,çok cici olmuşlar bu şekilde de :)
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim tarifi aldığım kişi çok cici ondandır...

    YanıtlaSil
  6. çok güseller bende denicem :)

    YanıtlaSil