30 Ocak 2011 Pazar

15 TATİL BAŞLADI...

Ohhh süper.. 1 hafta izin aldım kuzularım ve ben evde keyif yapıcaz. (İnşallah) 1 hafta boyunca akşam apar topar bir yemek telaşı yok! Ödev yetiştirme telaşı yok! hadi yatın çocuklar geç oldu derdi yok! sabah erken kalkma derdi yok! Bol bol keyif ve eğlence var. Nitekim cumartesi pazarımızda öyle geçti. Film izledik,  kızımla birlikte kurabiye yaptık. Oyun hamurlarıyla oynadık. Oyuncaklarımızdan hiç oynanmayanları ayırdık. Evcilik oynadık (Pardon Barbiecilik) Geç yattık (Yattılar ben hala yatıcam) keyif kahvaltısı yaptık. Evet keyif kahvaltısı nasıl mı oluyor işte böyle;


Ee tabi Zeliha Hanım'ın yaptığı Kahvaltı Köyü  kadar güzel olmadı ama bizim çocuklar için çok değişik bir kahvaltı tabağı oldu. Yumurtanı ye kızım peynirli ekmeğini ye oğlum demedim. Ama tabi tahmin edersiniz ki ilk evin çatısı sonrada komik ağacımızın çiçekleri yendi. Aslında böyle tabaklardan hoşlanıyorsanız Showmax de bir program var. Ben geçen gece ilk defa rastladım ve nasıl oldu da görmedim duymadım diye kendi kendime hayıflandım. "Neşeli Tabaklar" programı...Sanat Yönetmeni ve Yemek Stilisti Sırma Bradley Hanım sebzeleri meyveleri pişmiş yiyecekleri kısacası mutfaktaki ve bahçesindeki her şeyi  kullanarak neler neler yapmış. Onu seyrettikten sonra daha çok gaza geldim. Kendisine facebooktan ulaşabildim ancak bir internet adresi yada kitabı yokmuş. Eğer  sizde tabağınız gülümsesin çocuklarınız neşeli yemek yesin istiyorsanız bence mutlaka  Sırma Hanımın yaptıklarına bir göz atın. Üstelikte ben çok samimi buldum sorduğum her soruyu hemen cevapladı. Evde tatil programımız çerçevesinde çocuklar için yapmayı düşündüğüm bir kaç şey var. Yapar yapmaz sizlerlede paylaşırım. Bunlardan bazılarının resimlerini hemen arşivledim bile size fikir vermesi açısından ekliyorum.



Aslında çok beğendiğim ve yapabilirim gibi gelen birde koyunlar vardı ama onu almamışım. Olsun o aklımda. Onuda ben yapınca eklerim görürsünüz inşallah.

3 yorum:

  1. Ne lezzetli ve sevimli tabaklar olmuş bunlar böyle. Benim bile yiyesim geldi doğrusu. Miniklere afiyet şeker olsun:))

    YanıtlaSil
  2. Aslıjım ziyaretin için teşşekür ederim. Gerçektende insanın iştahı açılıyor...

    YanıtlaSil