19 Kasım 2012 Pazartesi

KARNIBAHAR KIZARTMASI


Akşam olmuş eve gitme vakti yaklaşmış. Ders çalışıyorum odaklanamıyorum, kitap okuyorum  sürekli dikkatim dağılıyor. İşlerim var ama imza bekliyor . Bu durumda şu an beni en mutlu edecek şey bloguma kayıt girmek olur deyip hooop açtım ekranımı.Yeni resimlerimi de eklememişim henüz taslaklara......O halde eskileri karıştır ve akşam vakti aç karna mis gibi kokularını hissederek bu tarifi ekliyorum sizler için.
Ben daha önce ne tatdım ne yaptım.Bir akşam evdeki karnabaharı salata yapmak üzere haşlarken kesin çocuklar yemekte problem çıkaracaklar diye düşünürken aklıma geldi ve yaptım.Evet gerçekten çocuklar güzelce yediler bende değişik bir lezzet daha tatmış oldum. 

Malzemeler:
  • Orta boy bir karnabahar çiçeklerine ayrılmış ve haşlanmış
  • 3 yumurta
  • 3-4 kaşık un
  • tuz
  • karabiber
  • sarımsaklı yoğurt
Yapılışı; çok basit... Haşlanmış karnabahar çiçekleri un-tuz karışımına bulanır ve yumurtaya batırılıp kızgın yağda her yanı güzelce kızartılır. Hepsi bu kadar. Şimdiden afiyet olsun

14 yorum:

  1. ayy ama ben çok severim...
    ben karnıbahar kızartmalarını mayoneze batırıp yemeyi çok seviyorum :)
    ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Ellerine saglik cok severim kisin mutlaka kizartirim tam zamani afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  3. çok severim,mevsimi de geldi artık sık sık yaparım,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Bak dogruyu söyle cocuklar yedi mı? Ona göre yapacam, 14 senelik evliyim bir kere yemeğini yaptım. Ne dersin ? Bravo :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yap bi dene derim :) Benim çocuklarım yumurtaya bayılıyorlar onlar için çok cezbedici oldu. Yemeğini herkes sevmiyor kokusundan dolayı sanırım (ben bayılıyorum) ama kızartmasını tanıdığım çoğu kişi daha çok tercih ediyor.Yaparsan mutlaka haber ver ama Ebru abla merak ederim .

      Sil
  5. epeydir yapmadım.görünce canım istedi.ellerine sağlık canım.nefis olmuş.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Bu haftaki mutfak listemde kesin karnibahar var..ellerine saglik..sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. Çok severim, özellikle de yoğurtlusunu :)

    YanıtlaSil
  8. bu aksam bizdede karnıbahar vardı..bende tuzla ve yağla karıştırıp fırında kızarttım üzerindede sarımsaklı yoğurtla bir güzel yedik..yemegini yiyemediğimden böyle yapıyorum..senin bu tarifinide denemk isterim..eminim çok lezzetli olmuştur..ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  9. ayy sper oluyor bu kizz

    YanıtlaSil
  10. bilen arkadaşlar bu haşlama süresi kaç dakika peki?

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Arkadaslar bu tarifde galeta unu kullansam sikinti olur mu ?

    YanıtlaSil
  13. Arkadaslar bu tarifi galeya unu kullanarak yapsam sorun olur mu ?

    YanıtlaSil