17 Ekim 2011 Pazartesi

BROWNİ KURABİYE (2)

Biz bu kurabiyelere acayip sardık. Her gün olsa yiyeceğiz nerdeyse . Hele oğlum bayılıyor asla 1 tane ile yetinmiyor en az 3 tane yiyor. Şeker komasına gircek çocuğum, o yüzden yapmamaya karar verdim. Önceki Browni kurabiye ile tarifleri çok benzer ama daha ıslak bir browni kıvamı seviyor iseniz mutlaka bunu deneyin derim. Farkı şerbetini kaynatıp ılıtarak kullanıyoruz.

Malzemeler:
  • 2 yumurta
  • 1/2 paket margarin
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
  • 1 çay bardağı şeker
  • 3 yk kakao
  • 2 kabartma tozu
  • 1 vanilya
  • un
Şerbeti; 2 su bardağı şeker, 3 su bardağı su

Yapılışı; Tüm malzeme ile yumuşak kıvamlı bir hamur elde edilir. Ceviz büyüklüğünde koparılıp yuvarlanarak şekil verilir. Yağlı kağıt serili tepsiye dizilir ve 180 derece önceden ısıtılmış fırında yaklaşık 20-25 dakika pişirilir. Kurabiyeler soğuk, şerbet ılık olacak şekilde ayarlanır ve bir süre şerbet içinde bekleterek ıslatılır ve hindistan cevizi ile süslenir. Afiyet Olsun.

18 yorum:

  1. Bu kurabiyeler gerçekten bir harika. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. tek kelimeyle süper canım.lezzetten yarılmışlar.bayıldım.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. bu kurabiyeleri kesinlikle çok seviyorum:)
    yemeye doyamıyorum hattaaaa:))
    ellerinze sağlık..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. görüntü şahane eminim tadıda öyledir.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  5. ellerıne sağlık canım benım mınıgım bayılıyor bu kurabıyeye

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel evet bizde çok seviyoruz canım.Yalnız şerbetini sütle yapıyorum acaba su ile dahamı hafif oluyor?Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. denedim ben bunu...Mükemmel.Cikolata severler icin harika bir tarif

    YanıtlaSil
  8. çocuklar haklı:) 1 taneyle yetinicek bir kurabiye değil ki:)))
    şifa olsun

    YanıtlaSil
  9. harika görünüyor ellerine sağlık mutlaka deneyeceğim

    YanıtlaSil
  10. çok lezzetli oluyor ben de pek seviyorum. ellerine sağlık.

    Kahve Dükkanı'ndan sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. yaptım yedik bitti:)
    ellerine sağlık ve bunu paylaştığın için teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. Yapıp yemiş biri olarak bu lezzeti tatmamış olanlar sadece yazık demek geliyor içimden ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  13. fırından çıkarttıktan sonra birkaç dakika içinde tükenen keklerde biri browni iyiki çocuklar uyudu kafamın etini yerlerdi anne ne zamandır browni pişirmiyorsun diye ellerine sağlık çok güzel kabarmışlar , hayırlı geceler...

    YanıtlaSil
  14. bir tarif bir tarif daha derken bütün siteyi baştan aşağı gezdim..her şey o kadar lezzetli ve güzel görünüyor ki..ellerine sağlık arkadaşım...

    YanıtlaSil
  15. eline sağlık canım nefis görünüyor.güzel lezzet dolu bir gün diliyorum.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  16. bende bitürlü deneyemedim bu kurabiyeleri nedense
    ilk fırsatta yapmalı
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  17. Nefis görünüyorlar çok güzel olmuş ellerine sağlık afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  18. sizi buldugum gune ne diyim ben:(
    harika bisey bu...cok ama cok guzel duruyo:(((
    aklimi basimdan aldiniz resmen yaa:(

    YanıtlaSil