10 Mart 2011 Perşembe

DOĞUM GÜNÜ MENÜSÜ

Bloguma bir şeyler yazmayalı 1 hafta olmuş. Ama ne acı bir haftaydı anlatamam. Ben nasıl alışmışım yeni şeyler deneyip resim çekip eklemeye sizlerin yorumlarını beklemeye.. Anlamadığım bir şekilde bloguma giremiyorum her türlü ayarı yapmama rağmen. Denk geliyor böyle arada bir giriyorum ama bu seferde yeni kayıt yapmama izin vermiyor bugün ise herhalde halime acıdı üzüntümü farketti bilgisayarda, kumanda panelimi de açabildim. Hemen yaptığım yeni tariflerimi eklemek istiyorum.
Geçtiğimiz haftasonu eşimin doğum günüydü. Bir organizasyon yapmadık ama sağolsunlar cumartesi günü eşimin kardeşleri pazar günüde arkaşadaşalrımız bizi yalnız bırakmadılar. Cumartesi günü için hazırlık yapmıştım ama pazar günü tamamen süpriz oldu.

Cumartesi günü sevgili görümcelerim ve eşleri için hazırladığım menü şöyle idi:
  • Peynirli Rulo Börek
  • Schnitzel
  • Yoğurtlu Patates Salatası (Şiş köfte patates için hazırladığım fırınlanmış patateslerden kalanlar ile hazırladım)
  • Zeytinyağlı Biber Dolması
  • Şiş Köfte-Patates
  • Köy Ekmeği (Ekmek Makinesi tarifi)
  • Truff (Yaşasın en sonunda bende yaptım)
  • Meyveli Yaş Pasta (Burçin in tarifi enfes bir pasta oldu)
Pazar Günü Menümüz ise; cumartesi gününden kalanlara ek olarak Sofra dergisi Şubat sayısında  gördüğüm "anne eli değmiş gibi" adlı  tuzlu kurabiye tarifini kendime göre değiştirerek denedim. O da misafirlerim tarafından çok beğenildi. Yaş pastamız kalmamıştı fakat Meryemler gelirken meyveli bir pasta almışlardı ve onu yedik.

Tariflerimin hepsini tek tek paylaşacağım sizinle.

Schnitzel
Peynirli Rulo Börek

Yoğurtlu Patates Salatası

Zeytinyağlı Biber Dolması
Şiş Köfte Patates

Cumartyesi günü yaptığım trufflar

Pazar günü yaptığım trufflar kesinlikle daha güzeldi
 



Ve işte assolistimiz YAŞPASTA



8 yorum:

  1. bunları yapılışlarını yazmam için ayrı bir dosya hazırlıcam bunlar ne beyauuu:)

    mimim var bende cevaplamak istrsen tabi:)

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin canım.. evet hayalet bloglar oldu çok can sıkıcı... eşinin doğumgünü kutlu olsun..
    süper mamalar yapmışsın eline sağlık
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. canımcım gördüm blogunda tabii kii cevaplamak isterim nedemek...

    sevgili yemekbiraşk ben senin bloguna birtürlü giremiyorum neden acaba var mı başka böyle söyleyen. kumanda panelinde varsın ama geçiş yapamıyorum.

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık ne kadar leziz görünüyorlar..

    trufflar ve yaş pasta çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar (:

    YanıtlaSil
  6. Herşey çok güzel olmuş ellerinize sağlık,eşinize de sizinle birlikte nice yıllar.

    YanıtlaSil
  7. sevgili siyah süt teşekkür ederim.

    anneanneninemekleri çok teşekkür ederim. "Amiiiiinnn" diyorum...

    YanıtlaSil
  8. canım eşinle birlikte nice mutlu yıllara.benimde cumartesi doğum günümde....bütün mamalar harika görünüyor,ellerine sağlık....

    YanıtlaSil