18 Ocak 2011 Salı

MİLFÖYLÜ KOLAY TATLI

Yaptığım bu tatlıya ben bile şaşırdım. Daha önce sanırım Melike yengemde yemiştim buna benzer bir tatlı. Ama o sadece milföyleri kare yapıp arasına muhallebi koymuştu. Ben biraz daha hareket  katayım dedim ve üçgen şeklinde parçalar kestim  biraz da tat vereyim diyip vişne ekledim. Umarım sizde beğenirsiniz.

Malzemeler:

*4 adet kare milföy hamuru
*Vişne
*Pudra Şekeri
*Ve bu puding

Yapılışı:

Herbir milföyü üçgen şeklinde 4 parçaya ayırıyorsunuz. 180 derece fırında yaklaşık 10 dakika üzerleri kızarana kadar pişiriyoruz. Fırından çıkıp biraz soğumasını bekledikten sonra milföy parçalarını ortadan ayırıp daha önceden hazırlanmış ve soğutulmuş pudinglerimizi her iki parçayada sürüp vişne ekleyip birleştiriyoruz. Yaklaşık yarım saat buzdolabında dinlendirdikten sonra son olarak üzerlerini pudra şekeri ile süsleyip ikram edebilirsiniz. (ben hiç dinlenmesini bekleyemeden bitirdim bile tatlıları) Afiyet olsun.

NOT;: Bu arada verdiğim linkteki puding tarifinin 1/4 yeter bu kadar tatlı için. Ya Puding miktarını azaltırsınız yada milföyleri çoğaltabilirsiniz.

3 yorum:

  1. bende su milfoy hamurunu bir bulsam burada, bir suru sey yapacagim

    YanıtlaSil
  2. blogundan gördüğüm kadarıyla sen zaten kısıtlı imkanlarla neler neler yapmışsın. Milföy basit iş...Annem eskiden milföyü kendi yapardı acayip zahmetli bir hamur aşaması var. Şimdi her markette olunca önemini kaybetti.

    YanıtlaSil
  3. Basit işleri yapamayanlarda var yaw :) Ellerinize sağlık..Çok güseller :)

    YanıtlaSil